Muutoksia Ahlstrom-Munksjön johtoryhmässä

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 17.10.2019, 2019 klo 10.30

Markus Westerkamp on nimitetty Advanced Solutions -liiketoiminta-alueen johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.1.2020 alkaen. Hän siirtyy rooliin Specialties-liiketoiminta-alueelta, jossa hän on ollut vastuussa Food Packaging -liiketoimintayksiköstä. Markus on ollut yrityksen palveluksessa vuodesta 1995 johtamassa operatiivista ja liiketoimintaa sekä tehtaanjohtajana.

Liiketoiminta-alueen tämänhetkinen johtaja ja johtoryhmän jäsen Omar Hoek on päättänyt jättää yrityksen. Hän jatkaa nykyisessä roolissaan vuoden loppuun asti.

Ahlstrom-Munksjön toimitusjohtaja Hans Sohlström toivottaa Markus Westerkampin tervetulleeksi johtoryhmään: ”Markus on juuri oikea henkilö kehittämään ja kasvattamaan Advanced Solutions -liiketoiminta-aluetta uudessa organisaatiossa. Hän on erittäin arvostettu johtaja ja tunnettu päämäärätietoisesta ja muut huomioivasta työskentelytavastaan. Haluan myös kiittää Omaria hänen työpanoksestaan ja tuestaan liiketoimintamme tämänhetkisessä murroksessa.”

Ahlstrom-Munksjön uudet liiketoiminta-alueet 1.1.2020 alkaen

Ahlstrom-Munksjön uudet liiketoiminta-alueet ja raportointisegmentit sekä niiden johtajat 1.1.2020 alkaen:

• Filtration and Performance Solutions -liiketoiminta-alue, Executive Vice President Daniele Borlatto
  • Advanced Solutions -liiketoiminta-alue, Executive Vice President Markus Westerkamp
  • Industrial Solutions -liiketoiminta-alue, Executive Vice President Dan Adrianzon
  • Food and Technical Solutions -liiketoiminta-alue, Executive Vice President Robyn Buss
  • Decor Solutions -liiketoiminta-alue, Executive Vice President Tomas Wulkan

Hans Sohlström, toimitusjohtaja, +358 10 888 2520
Johan Lindh, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, + 358 10 888 4994

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti

Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä.  Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa.

Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.