Ahlstrom-Munksjön vuosikertomus ja vastuullisuusraportti 2018 on julkaistu

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS, 28.2.2019 klo 13.55

Ahlstrom-Munksjön vuosikertomus ja vastuullisuusraportti 2018 on julkaistu tänään yhtiön verkkosivuilla https://www.ahlstrom-munksjo.com/fi/.

”Vuonna 2018 otimme merkittävän askeleen eteenpäin. Vahvistimme asemiamme johtavana yrityksenä maailmanlaajuisesti valitsemillamme markkinoilla strategisten yritysostojen ja investointien kautta. Lue lisää vuoden kohokohdista”, sanoo sijoitajasuhdejohtaja Johan Lindh.

Vuosikertomus ja vastuullisuusraportti 2018 on tämän tiedotteen PDF-liitteenä ja sen voi myös ladata yllä mainituilta verkkosivuilta. Raportti on saatavilla suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.

Raportti sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Johan Lindh, sijoittajasuhdejohtaja, 010 888 4994, johan.lindh@ahlstrom-munksjo.com
Juho Erkheikki, sijoittajasuhdepäällikkö, 010 888 4731, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti

Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä.  Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa.

Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.