Ahlstrom-Munksjö Oyj:n hallitus on tänään päättänyt 0,26 euron osingosta kutakin yhtiön ulkona olevaa osaketta kohden

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ PÖRSSITIEDOTE 25.9.2019 klo 16.45

Osinko maksetaan 27.3.2019 pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti siten, että 0,52 euron osinko osaketta kohti maksetaan kahdessa erässä. Hallitus on tänään päättänyt toisen osinkoerän täsmäytys- ja maksupäivät. Osingon ensimmäinen osa, 0,26 euroa osakkeelta, maksettiin 5.4.2019.

Osinko perustuu yhtiön vuoden 2018 tilinpäätökseen. Osingon toinen osa maksetaan niille osakkeenomistajille, jotka maksun täsmäytyspäivänä 27.9.2019 on merkitty joko Euroclear Finland Oy:n pitämään Ahlstrom-Munksjön osakasluetteloon tai Euroclear Sweden AB:n pitämään osakkeenomistajarekisteriin. Euroclear Sweden AB vastaa osingon maksusta Euroclear Sweden AB:ssa rekisteröidyille osakkeille. Osingon maksupäivä on 4.10.2019.

Johan Lindh, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, 010 888 4994
Juho Erkheikki, sijoittajasuhdepäällikkö, 010 888 4731

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti

Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä.  Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa.

Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.