Sulautuneen Ahlstrom Oyj:n osakkeenomistajien kokouksen päätökset

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 6.6.2017 klo. 13.15 CEST Sulautuneen Ahlstrom Oyj:n osakkeenomistajien kokous pidettiin tänään Helsingissä. Osakkeenomistajien kokous vahvisti tilinpäätöksen tilivuodelta 2016 sekä lopputilityksen ajalta 1.1-31.3.2017. Lisäksi osakkeenomistajien kokous myönsi hallituksen jäsenille ja toimitusjohtajalle vastuuvapauden. Ahlstrom Oyj sulautui 1.4.2017 Ahlstrom-Munksjö Oyj:hin. Helsingissä 6.6.2017 AHLSTROM OYJ Hallitus Lisätietoja:

Juho Erkheikki, Investor & Media Relations Manager, tel. +358 50 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,15 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Yhtiö syntyi Ahlstrom Oyj:n ja Munksjö Oyj:n yhdistyttyä 1.4.2017. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.