Ahlstrom-Munksjö on päättänyt omien osakkeiden hankinnan

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 14.6.2017 klo 8.30 CEST Ahlstrom-Munksjö on päättänyt omien osakkeiden hankinnan. Ahlstrom-Munksjön hallitus päätti 2.5.2017 käyttää 6.4.2016 pidetyn vuoden 2016 varsinaisen yhtiökokouksen valtuutusta hankkia enintään 300 000 omaa osaketta. Omien osakkeiden hankinnat jatkuivat 17.5.2017 perustuen 16.5.2017 pidetyn vuoden 2017 varsinaisen yhtiökokouksen valtuutukseen. Omien osakkeiden hankinnat alkoivat 3.5.2017 ja loppuivat 13.6.2017. Tämän jakson aikana Ahlstrom-Munksjö hankki 300 000 omaa osaketta, mikä vastaa noin 0,3 % osakkeista ja äänistä. Hankittuja osakkeita käytetään ensisijaisesti yhtiön osakeperusteisten kannustinjärjestelmien toteuttamiseksi. Hankintojen jälkeen Ahlstrom-Munksjö omistaa yhteensä 364 862 omaa osaketta. Osakkeet hankittiin Nasdaq Helsingin järjestämässä julkisessa kaupankäynnissä hankintahetken markkinahintaan. Nordea Pankki Suomi Oyj toimi osakevälittäjänä omien osakkeiden hankinnassa. Lisätietoja:

Juho Erkheikki, Investor and Media Relations Manager, tel. +358 50 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,15 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Yhtiö syntyi Ahlstrom Oyj:n ja Munksjö Oyj:n yhdistyttyä 1.4.2017. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.