Ahlstrom-Munksjö on päättänyt 0,23 euron pääomanpalautuksesta osaketta kohden

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ PÖRSSITIEDOTE 4.9.2017 klo 13.40 Ahlstrom-Munksjö Oyj:n hallitus on tänään päättänyt 0,23 euron pääomanpalautuksesta kutakin yhtiön ulkona olevaa osaketta kohden vastaten yhteensä noin 22 miljoonaa euroa. Pääomanpalautus maksetaan 16.5.2017 pidetyn varsinainen yhtiökokouksen päätöksen sekä tämän jälkeen tehtyjen päätösten perusteella liittyen täsmäytys- ja maksupäivään. Pääomanpalautus maksetaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastosta ja se perustuu yhtiön vuoden 2016 tilinpäätökseen. Pääomanpalautus maksetaan niille osakkeenomistajille, jotka maksun täsmäytyspäivänä 6.9.2017 on merkitty joko Euroclear Finland Oy:n pitämään Munksjön osakasluetteloon tai Euroclear Sweden AB:n pitämään omistajaluetteloon. Euroclear Sweden AB huolehtii pääomanpalautuksesta Euroclear Sweden AB:ssa rekisteröidyille osakkeille. Pääomanpalautuksen maksupäivä on 13.9.2017. Lisätietoja:

Juho Erkheikki, Investor and Media Relations Manager, tel. +358 50 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,15 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Yhtiö syntyi Ahlstrom Oyj:n ja Munksjö Oyj:n yhdistyttyä 1.4.2017. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.