Ahlstrom-Munksjön toimitusjohtaja Hans Sohlstrom pääomarkkinapäivässä: Vauhditamme transformaatiota ja keskitymme kannattavaan kasvuun

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 7.9.2018 klo 9.00

Ahlstrom-Munksjö järjestää sijoittajille ja analyytikoille pääomarkkinapäivän tänään 7. syyskuuta Helsingissä. Tilaisuudessa käydään läpi yhtiön liiketoimintojen suorityskykyäa ja kasvumahdollisuuksia sekä keskustellaan yhtiön transformaatiosta ja innovaatiomahdollisuuksista.

Tapahtuman keskeisiä teemoja ovat:

• Yhtiön transformaatio on hyvässä vauhdissa – merkittäviä yritysostoja ja orgaanista kasvua
  • Hyvä kannattavuus monissa liiketoiminnoissa – toimenpiteet alisuoriutuvien segmenttien kääntämiseksi
  • Kaikki liiketoiminnot operoivat kasvavilla markkinoilla ja ovat hyvissä asemissa kasvumahdollisuuksien hyödyntämistä ajatellen
  • Yhtiön arvolupaus perustuu innovaatioon, laatuun ja palveluun

”Ahlstromin ja Munkjsön yhdistymisen myötä saavutimme viime vuonna kriittisen koon, laajensimme tuotevalikoimaamme ja vahvistimme kykyämme innovoida ja investoida,” sanoo Ahlstrom-Munksjön toimitusjohtaja Hans Sohlström. ”Olemme hiljattain ilmoittaneet kahdesta strategisesta yritysostosta ja useista kasvuinvestoinneista vahvistaaksemme johtavaa asemaammea kestävän kehityksen mukaissa innovatiivisssa kuitupohjaisissa ratkaisuissa. Nämä päätökset muuttavat yhtiötä merkittävästi.”

Tilaisuutta voi seurata suorana verkkolähetyksenä osoitteessa http://qsb.webcast.fi/a/ahlstrommunksjo/ahlstrommunksjo_2018_0907_cmd/. Esitysmateriaalit englanniksi ovat saatavilla noin klo 9.30 osoitteessa https://www.ahlstrom-munksjo.com/Investors/reports-and-presentations/cmd-2018/.

Johan Lindh, Head of Investor Relations, +358 10 888 4994, johan.lindh@ahlstrom-munksjo.com
Juho Erkheikki, Investor Relations Manager, +358 10 888 47 31, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti
Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,2 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.