Ahlstrom järjestää ylimääräisen yhtiökokouksen 27.11.2012

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 20.9.2012 klo 15.15

Ei levitettäväksi tai lähetettäväksi Australiaan, Kanadaan, Hongkongin Kiinan kansantasavallan erityishallintoalueelle, Japaniin, Uuteen-Seelantiin, Etelä-Afrikkaan tai Yhdysvaltoihin.

Ahlstrom, globaali korkealaatuisten materiaalien valmistaja, järjestää ylimääräisen yhtiökokouksen 27.11.2012. Ylimääräinen yhtiökokous päättää kahdesta suunnitellusta osittaisjakautumisesta, jotka liittyvät 28.8.2012 tiedotettuun Ahlstrom-konsernin Label and Processing -liiketoiminnan ja Munksjö AB:n yhdistymiseen.

Kutsu ylimääräiseen yhtiökokoukseen julkaistaan lokakuussa 2012.

Liisa Nyyssönen

Ahlstrom on korkealaatuisia materiaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman. Ahlstrom auttaa kumppaneitaan pysymään kehityksen kärjessä. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, leikkaussalivaatteissa ja -liinoissa, tapeteissa, lattioissa, etiketeissä ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema toimialoillamme. Ahlstromin 5 200 työntekijää palvelevat asiakkaita 28 maassa kuudessa eri maanosassa. Vuonna 2011 Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,6 miljardia euroa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Sijoittajatietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.fi.