Muutoksia Ahlstromin johtoryhmässä

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 17.6.2011 klo 13.15

Patrick Jeambar (65), Label and Processing -liiketoiminta-alueen johtaja, luopuu asemastaan Ahlstromin johtoryhmän jäsenenä 1. syyskuuta 2011.

Daniele Borlatto (42), johtaja, Release & Label and Supply Chain, on valittu Patrick Jeambarin seuraajaksi Label and Processing liiketoiminta-alueen johtajana. Daniele Borlatto aloittaa uudessa tehtävässään 1.syyskuuta 2011 lähtien, jolloin hänestä tulee myös Ahlstromin johtoryhmän jäsen. Daniele Borlatto raportoi Ahlstromin toimitusjohtaja Jan Långille.

Daniel Borlatto on työskennellyt Ahlstromin palveluksessa vuodesta 1990 lähtien useissa eri tehtävissä, mukaan lukien johtoryhmän jäsenenä vuosina 2007-2010.

Patrick Jeambar jatkaa yrityksen palveluksessa siirtymäkauden ajan perehdyttäen Daniele Borlattoa uusiin tehtäviinsä. Patrick Jeambar liittyi Ahlstromin palvelukseen vuonna 1996 ja on toiminut johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2003 lähtien.

Lisätiedot:
Liisa Nyyssönen, viestintäjohtaja, puh. 010 888 4757

Ahlstrom on korkealaatuisia materiaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, tapeteissa, kosteuspyyhkeissä, etiketeissä ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. 5 700 työntekijäämme palvelevat asiakkaita 26 maassa, kuudessa maanosassa. Vuonna 2010 Ahlstromin liikevaihto oli 1,9 mrd euroa. Yhtiön osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.