Muutos Ahlstromin johtoryhmässä

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 21.6.2006 klo 12.00

Muutos Ahlstromin johtoryhmässä

Ahlstromin teknologiajohtaja Patrick Jeambar, M.Sc. (Paper Eng.), MBA, on nimitetty johtamaan yhtiön Tekniset paperit -liiketoiminta-aluetta 26.6.2006 alkaen. Uuden tehtävänsä ohella hän jatkaa Ahlstromin innovaatio-, työterveys-, turvallisuus- ja ympäristöasioiden johdossa sekä Ahlstromin johtoryhmän jäsenenä. Jeambarin asemapaikkana on edelleen Brignoud, Ranska.

Jeambar on työskennellyt Ahlstromin ja sen vuonna 1996 Ranskasta ostaman Sibille-Dalle-yhtiön palveluksessa useissa eri johtotehtävissä vuodesta 1974 alkaen.

Tekniset paperit -liiketoiminta-alueen nykyinen johtaja Leif Frilund jatkaa yhtiön palveluksessa muissa tehtävissä.

Ahlstrom Oyj:n johtoryhmän kokoonpano 26.6.2006 alkaen on seuraava:

Jukka Moisio, toimitusjohtaja
Gustav Adlercreutz, hallinto- ja lakiasiainjohtaja
Risto Anttonen, johtaja, kaupalliset toiminnot
Tommi Björnman, johtaja, lasikuitumateriaalit
Diego Borello, johtaja, etiketti- ja pakkauspaperit
Randal Davis, johtaja, suodatinmateriaalit
Claudio Ermondi, johtaja, kuitukankaat
Patrick Jeambar, johtaja, tekniset paperit, teknologia
Jari Mäntylä, talousjohtaja
Laura Raitio, markkinointijohtaja

Lisätietoja: toimitusjohtaja Jukka Moisio, puh. 010 888 4700

Ahlstrom Oyj

Helsingin pörssi

Ahlstrom on johtava korkealaatuisten kuitumateriaalien kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yhtiön valmistamia kuitukankaita ja erikoispapereita käytetään monissa jokapäiväisissä tuotteissa, esim. suodattimissa, hygieniapyyhkeissä, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 5 600 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli 1,55 mrd euroa vuonna 2005. Ahlstromin osake on noteerattu Helsingin Pörssin päälistalla. Yhtiön internet-osoite on www.ahlstrom.com.