Ahlstromin Q2:n puhelinkonferenssi 27.7.2006 aikaistuu alkamaan klo 11.00

Ahlstrom Oyj PÖRSSI-ILMOITUS 25.7.2006 klo 14.15

Ahlstrom Oyj julkistaa tammi-kesäkuun osavuosikatsauksensa torstaina 27.7.2006 noin klo 9.00 Suomen aikaa.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille ja sijoittajille pidetään torstaina 27.7.2006 alkaen klo 11.00 aiemmin ilmoitetun klo 15.30 sijasta. Puhelinkonferenssin numero on muuttunut. Puheluun voi osallistua soittamalla numeroon + 44 (0) 20 7162 0025 muutamia minuutteja ennen konferenssin alkamista. Salasana osallistujille on Ahlstrom. Nauhoite puhelusta on kuunneltavissa 31.7.2006 asti numerossa + 44 (0) 20 7031 4064 koodilla 713321.
Presentaatiomateriaali on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com > Investors > IR presentations 27.7.2006 osavuosikatsauksen julkistamisen jälkeen.

Ahlstrom Oyj

Anne Pirilä
johtaja, talousviestintä

Ahlstrom on johtava korkealaatuisten kuitumateriaalien kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yhtiön valmistamia kuitukankaita ja erikoispapereita käytetään monissa jokapäiväisissä tuotteissa, esim. suodattimissa, hygieniapyyhkeissä, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 5 600 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli 1,55 mrd euroa vuonna 2005. Ahlstromin osake on noteerattu Helsingin Pörssin päälistalla. Yhtiön internet-osoite on www.ahlstrom.com.